به گزارش میثم باقرنسب ،مدیر روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی ،مراسم گرامیداشت سومین دوره ختم  قرآن کریم با حضور قاریان منصور اکبری و شعبان خلیلی از قاریان  برجسته کشوری به همت امور فرهنگی و کانون قرآن و عترت،  در محل نمازخانه این دانشکده برگزار شد.

ولی نوروزی رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی در این محفل معنوی با اشاره به پیام قرآن به همه ملتهای دنیا خاطر نشان کرد: سعادت مادی و معنوی بشر در گرو قرآن است و ما باید در همه امور به قران رجوع کنیم چرا که قرآن راه درست را به ما نشان میدهد

وی در ادامه افزود: نفاق، دعوت به زشتی ها ، نسل کشی و ... از جمله مسائلی هست دشمنان اسلام در پیش گرفتند و از هر جنایتی علیه بشریت انجام میدهند و لذا  ما باید با تدبر در قرآن ، دشمن زمان خود را بشناسیم و فریب حیله های دشمن را نخوریم.

رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی در پایان خدمت به قرآن را توفیق الهی دانست خطاب به دانشجویان افزود: شما دانشجویان عزیز با قرآن انس بگیرید و تفکر و عمل به قرآن تنها چیزی است که آینده شما عزیزان را تضمین خواهد کرد

لازم به ذکر است این محفل به مناسبت گرامیداشت سومین دوره از ختم قرآن کریم - که با عنوان «برنامه تلاوت نور» هرروز یک صفحه از قرآن کریم توسط نماز گزاران در بین الصلاتین قرائت میشود -برگزار گردید.