مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی :
دانشکده علوم قرآنی خوی آماده میزبانی از دانشجویان قرآنی در ایام گرامیداشت دفاع مقدس می باشد

دانشکده علوم قرآنی خوی آماده میزبانی از دانشجویان قرآنی در ایام گرامیداشت دفاع مقدس می باشد
 

به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از خوی ، مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی در خصوص برنامه های این دانشکده ویژه آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت : دانشکده علوم قرآنی خوی آماده پذیرایی از دانشجویان عزیز قرآنی در سال تحصیلی جدید می باشد.
میثم باقرنسب مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی با اعلام این مطلب افزود: مراسم ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور اساتید ،کارکنان و دانشجویان با تعامل بسیج دانشجویی و امور فرهنگی در این دانشکده برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در این راستا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان برنامه های متنوعی از سوی دانشکده در نظر گرفته شده است.
باقرنسب در تشریح برنامه های ویژه این هفته افزود: برگزاری نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس ،برگزاری نمایشگاه های فرهنگی ،خاطره‌گویی رزمندگان ، گل‌باران و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه دانشکده، مسابقات قرآنی و نشست‌های بصیرتی و ... از مهمترین برنامه های این دانشکده می باشد .