با حضور رهبر معظم انقلاب؛

مراسم عزاداری شام شهادت انسیة الحورا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاسه‌شنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 در این مراسم که در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی در سخنانی،اصول حاکم بر خانواده فاطمی(س) را نمونه و درس‌آموز خواند و گفت: در قرآن کریم خانواده زکریای پیغمبر و خانواده حضرت زهرای مرضیه(س)، به عنوان الگو معرفی شده‌اند. 

وی در بیان شاخص‌های این دو خانواده‌ی الگو، خاطرنشان کرد: «شتافتن به‌سوی خیرات و نیکی‌ها»، «خشوع در مقابل خدا و خواندن او»، «اعتقاد به نذر و انجام آن»، «خدا ترسی و ترس از روز جزا»، «اطعام فقیران و انفاق در راه خدا» و «اخلاص»، ویژگی‌‌های خانواده‌ی معیار و قرآنی است.

رفیعی با اشاره به خطرات و آسیب‌هایی که امروز خانواده‌ها را تهدید می‌کند، افزود: توجه به اصول زندگی فاطمی(س) و بنا کردن خانواده بر «رضای خدا و رسول خدا» و همچنین تقویت اصل «محبت» بین اعضای خانواده، هم خانواده را در مقابل تهدیدها آسیب‌ناپذیر می‌کند، و هم به سلامت عمومی و اجتماعی کمک می‌نماید.

در این مراسم همچنین حاج میثم مطیعی بر مصائب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کرد. مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)تا جمعه هفتم فروردین 1394 در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.