ویژه برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با شکوهتر از سال های دیگر در دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایحاء از خوی ، میثم باقرنسب مسئول روابط عمومی دانشکده با بیان اینکه باید هرسال پرشورتر از همیشه آیین های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گرامی داشته شود؛ گفت: به همین منظور جلسه هماهنگی بزرگداشت این ایام در دانشکده تشکیل شده و با همکاری بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشکده برنامه های متنوعی در طول ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

باقرنسب افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع مذاکرات هسته ای  ، کارگاه تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)،  میثاق با شهدای گمنام شهرستان ، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشکده و چاپ برشورهای مختلف با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر می باشد.


مسئول روابط عمومی دانشکده در ادامه به حضور بی نظیر اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی خوی در برنامه ها و راهپیمائیهای دهه فجر در سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: امسال نیز دانشگاهیان شهرستان خوی همگام با مردم ولایتمدار ثابت خواهند کرد که همواره پیرو صدیق ولایت و پشتیبان انقلاب خواهند بود.


وی برگزاری مسابقات اذان و قرآن ویژه دهه فجر را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات مختلف در رشته های  اذان و قرائت قرآن کریم با همکاری بسیج ادارات شهرستان خوی برگزار خواهد شد.