ولی نوروزی رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی:

هفته دفاع مقدس، هفته دفاع از ارزش ها ،آرمان ها و عقیده مسلمانان است.
 
 
به گزارش میثم باقرنسب  ،ولی نوروزی رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی در جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم این دانشکده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه 71 سوره مبارکه اسراء گفت: رهبری یکی از مواهب الهی نسبت به انسان ها است و نقش مهمی در سرنوشت انسان ها دارد چرا که طبق این آیه در روز قیامت هرگروهی را با امام و رهبرشان فرا میخوانند.
نوروزی در ادامه خاطر نشان کرد: آنهایی که رهبری پیامبران و جانشینان آن ها را در هر زمان پذیرفته اند ، همراه امام و پیشوایشان خواهند بود و آن هایی که پیرو ائمه ظلال و پیشوایان ستمگر بوده اند در روز قیامت با آن ها محشور می شوند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم رهبری جامعه اسلامی در زندگی انسان ها تاکید کرد: در زندگی جمعی پیمودن راه تکامل بدون نقش رهبری میسر نیست چرا که رهبری الهی راه رسیدن به هدف نهایی را هموار می کند و همه افراد باید در انتخاب رهبر دقیق باشند و زمام و برنامه خودشان را به دست هرکسی نسپارند.
وی در ادامه سخنان خود به اهمیت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم در مورد اهمیت دفاع می فرماید : اگر افراد با ایمان و غیور در مقابل هجمه ها و غارتگران متجاوز دست روی دست بگذارند و از ارزش های خودشان دفاع نکنند اثری از معابد و مراکز عبادت الهی باقی نخواهد ماند.
نوروزی خاطر نشان کرد : در عصر حاضر جنگ ،جنگ نرم است و ما باید از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم چرا که میدان دفاع بسیار گسترده است و دشمن از هر ابزاری جهت ضربه زدن به مسلمانان استفاده می کند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ترس دشمنان از مسلمانان افزود: دشمن و استکبار جهانی از عبودیت و بندگی مسلمانان می ترسد و ما باید همیشه پایبند ارزش های انقلاب باشیم و همیشه آماده رویارویی با دشمنان را داشته باشیم.