رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی:

مصداق شجره طیبه بسیج است.

نوروزی در جمع بسیجیان دانشکده علوم قرآنی خوی گفت:مصداق شجره طیبه بسیج هست.بسیجی که هم از حیث اعتقاد و هم از حیث عملکرد طیب هست و در میادین مختلف حضوری فعال دارد.

به گزارش خبرنگار ایحاء از خوی ، ولی نوروزی رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی در جمع بسیجیان دانشگاه های خوی با اشاره به منزلت و جایگاه بسیج در کشور اظهار داشت: بسیج به عنوان پشتوانه انقلاب که مورد مباهات مقام معظم رهبری( دامت برکاته) و امام راحل عظیم الشان است در همه عرصه های سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی ،دفاعی ،فرهنگی و... حضوری فعال دارد.

نوروزی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد مشخصه های بسیجی افزود: دو مقوله مهم بصیرت و صبر باید در یک بسیجی همواره نمایان باشد چرا که بسیجی با صبر و بصیرت خود در میادین مختلف از همه امتحانات و آزمایش های الهی سربلند بیرون می آید.

ضد شجره طیبه شجره خبیثه هست

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان خوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضد شجره طیبه که همان شجره خبیثه هست افزود:بسیجیان دلیر میهن عزیزمان به برکت خون شهدا و ایثارگری ها و جانفشانی هایی که این عزیزان در راه خدا انجام داده اند پایه های بسیج را در کشور اسلامی مان استوار ساخته اند .

وی در ادامه افزود:وقتی پایه های بسیج استوار باشد در برابر تند باد ها ، تهاجم و این همه برنامه هایی که از طرف استکبار بر ما تحمیل میشود میتواند دوام بیاورد.

وی با اشاره به وظیفه تک تک افراد در برابر پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی خاطر نشان ساخت: دشمنان بسیج مثل افراد بی ریشه و مثل علف های هرز و گیاهانی که نه نفعی دارند و نه استحکامی و نه دوامی دارند که رفتنی هستند و در هر حال من امیدوارم انشاالله آنچه که وظیفه ماست در عرصه بسیج و به عنوان یک بسیجی در همه صحنه های انقلاب و بخصوص امروز در بحث ولایت مداری و تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به نحو احسن ادا کنیم و به برکت خون شهدا - استقامت صبر و به برکت بصیرت بسیجیان انشاالله این پرچم را به صاحب اصلی اش حضرت بقیة الله الاعظم منتقل نماییم.