میثم باقرنسب مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی با اعلام این خبر افزود: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله  الحسین علیه السلام قرائت زیارت عاشورا به مدت چهل روز تا اربعین حسینی توسط رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی و با شرکت اساتید ، کارکنان و دانشجویان در محل نمازخانه این دانشکده برگزار میشود.

باقرنسب هدف از برگزاری این مراسم را احیای فرهنگ عاشورایی دانست وافزود: ما باید با تمام وجود از آرمان های قیام عاشورا که از مهمترین آنها احیای اسلام است دفاع کنیم و قیام حسینی را در جامعه گسترش بدهیم.

وی شهادت‌طلبى و شهادت قهرمانانه در راه حق، را از مهمترین درس های عبرت انگیز قیام امام حسین(ع) دانست و افزود:استمرار رابطه با خداوند متعال و انس گرفتن با پیام عاشورا موجب بالارفتن سطح روحیه ی سلحشوری میشود و ما باید تا آخرین رمق در برابر مستکبران بایستیم.

مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی در پایان ضمن تشکر از  حضور  پرشور اساتید ،کارکنان و دانشجویان در این مراسم معنوی اظهار داشت : . احساس شرم در قلب هر انسانی در موقع سکوت در برابر مستکبران از مهمترین برکات نهضت امام حسین علیه السلام است و ما باید با الگو گرفتن از سرور شهیدان روحیه ی استقامت و پایمردى در راه حق؛ را در بین خودمان تقویت کنیم