به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از خوی ، مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی در گفت و گو با خبرنگار ایحاء گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برنامه های سوگواری این ایام در دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار می شود.
میثم باقرنسب با اعلام این خبر افزود: به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای حضرت سید الشهدا حسین بن علی علیه السلام برنامه های مختلفی از سوی کانون قرآن وعترت دانشکده به مدت ده شب برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد : در دهه اول ماه محرم بعد از نماز ظهر و عصر همه روزه مراسم عزاداری اباعبدالله با حضور رئیس دانشکده و سخنرانان مطرح شهرستان و همچنین حضور پرشور دانشجویان برگزار می گردد.
مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خوی در تشریح این برنامه های این دانشکده اظهار کرد : برگزاری زیارت عاشورا هرروز بعد از نماز ظهر و عصر تا اربعین حسینی، کرسی تخصصی تلاوت قرآن کریم ، برگزاری کلاس حفظ ، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به روش آسان همراه با قصه و شعر، برگزاری سلسله جلسات سیری در نهج البلاغه ،برپایی جلسات اخلاقی و بصیرتی وبرگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های این ماه در دانشکده علوم قرآنی خوی خواهد بود.